Britney Spears rehabilitasyondan iyileşerek çıktı

Pop dünyasının ikonik ismi Britney Spears, trafik davasında beklenen hamleyi yaptı. Alkollü araç kullanma suçlamasıyla karşı karşıya kalan ancak yapılan pazarlıklar sonucu cezası "dikkatsiz sürüşe" indirilen Spears, mahkemede suçunu kabul etti. Rehabilitasyon sürecini noktalayan yıldızın sağlığı ve yeni yaşamı hakkındaki en merak edilen açıklamayı ise oğlu Jayden yaptı...

4 Mart'ta alkollü araç kullanmaktan gözaltına alındıktan bir gün sonra serbest bırakılan Britney Spears, 12 Nisan'da üç haftalık alkol tedavisine başlamış, 4 Mayıs'ta mahkemeye çıkmıştı.

Spears, alkollü araç kullanma davasında anlaşmaya vardı ve hakkındaki suçlamalar düşürüldü.

REHABİLİTASYON MERKEZİNE YATMIŞTI 

44 yaşındaki Spears, pazartesi günü mahkemeye çıkarılmasından sadece birkaç gün önce tedavi merkezinden ayrılmıştı.  

OĞLUNDAN İLK YORUM

Dün Spears'ın oğlu Jayden, annesinin alkollü araç kullanmaktan gözaltına alınmasının ardından rehabilitasyona girmesiyle ilgili ilk kez yorum yaptı. Amerikalı pop yıldızının 19 yaşındaki oğlu, kendisine soru soran basın mensuplarına önce "Yorum yok" cevabını verdi, ancak annesinin iyi olup olmadığı sorulduğunda başıyla onaylayarak annesinin iyi olduğunu belirtti.

Utangaç mı ilgisiz mi? Utangaç bir erkeği anlamanın 24 yolu Güldür Güldür yeni bölüm neden yok? Yeraltı bugün var mı? Çok Güzel Hareketler neden yok? Bize Bir Şey Olmaz 6. bölüm ne zaman yayınlanacak? Bu hafta burçları neler bekliyor?