Minik hilelerle kilonuzu yönetin

Diyetisyen Selahattin Dönmez, yaza sayılı günler kalakalıcı kilo verme.
Çok hızlı bir alışveriş turundasınız veya hiç vaktiniz yok ve acıktınız… Hızla girdiğiniz sandviç yapan kafeden yapacağınız doğru seçim ile en az 260 kalori ve 14 gram yağdan kurtulabilirsiniz.

Dilimlenmiş tam tahıllı ekmek veya küçük panini ekmek arasına beyaz peynir, domates, kırmızı biber veya ton balıkla hazırlanmış az mayonezli mısırlı veya hindi füme, marul ve peynirli sandviçleri tercih edin.

Büyük boyda içinde yumurta, jambon, salam, bol mayonez olan ve sebze içermeyen sandviçlerden uzak durun.

"Diyet yaparken hamburger de nereden çıktı" demeyin. Fastfood’ları sağlıklı hale getirmek sizin elinizde. Burada yapılacak en önemli davranış kızartma ile hazırlanan et yerine ızgara olanını tercih ederek, mönü denilen çok kalorili seçeneklerden uzak durmak. Böylece yaklaşık 500 kalori ve 28 gram yağdan kurtulabilir ve lezzetli burgerler’den seçim yaparak da kilo verebilirsiniz.

Küçük boy ızgara tavuk veya dana eti ile hazırlanmış az mayonezli, ketçaplı, turşulu ve bol marul içeren burger’i ayranla yiyin.

Büyük boy, içerisine ekstra peynir eklenmiş, bol mayonezli ve iki adet ızgara et veya tavuk içeren burgerler’den uzak durup, gazlı içecek ve patates kızartmasını içeren kombinasyonları tercih etmeyin.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.