Yeni diyet trendi: Çok uyku, az kilo

Bu diyette tek ihtiyacınız bir yatak. Uyuyun ve kilolardan kurtulun!
Motive eden öğle yemekleri
1. 150 gr. dilimlenmiş biftek; yanına ıspanak yaprakları, salatalık, domates ve bir avokadonun dörtte birini ekleyin.
2. Üç dilim yulaflı ekmeği 50 gr. az yağlı peynir ile yiyin. Yanında bir avuç üzüm ve bir elma yeme hakkınız var.
3. Lavaş dürümün üzerine salsa sosu sürün. İçine 75 gr. tavuk, 50 gr. avokado, dilimlenmiş domates, biraz yeşillik ve soğan koyun.

‘İyi uykular’ mönüleri
1. 75 gr. kuskus üzerine 100 gr. nohut, iki adet kuru kayısı, ıspanak yaprakları ve domates ekleyin.
2. Küçük bir pizza hamuru hazırlayın (75 gr.), üzerine bir yemek kaşığı domates püresi sürün, 50 gr. mozzarella peyniri ve biraz karamelize soğan ekleyin. Ispanaklı ve balsamik sirkeli salata ile servis edin.
3. 75 gr. ızgara etin yanında kırmızı lahana, soğan ve 200 gr. patates ve biraz süt ile yapılmış püre yiyebilirsiniz.

Zinde tutan mini öğünler
• Az yağlı bir kap yoğurt ile bir şeftali
• 25 gr. fındık, ceviz ya da badem
• 8 tane kuru kayısı
• 1 yumurta
• Bitter çikolata
• Bir avuç kabak çekirdeği ve biraz üzüm
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.