Bitkisel yollarla rahatlayın

Bitkisel yollarla rahatlayın

Sıkıntılarınızla baş etmek için kendinizi tabiat ananın kollarına bırakmanın da bir yol olduğunu unutmayın.

Doğru kullanıldığı takdirde doğanın bizlere sunduğu birçok bitki rahatlamamıza, huzur ve şifa bulmamıza yardımcı oluyor.



Papatya çayı
Sakinleştirici etkisi, kaygı ve strese karşı iyi gelen papatyayı çay olarak tüketebilirsiniz. İki-üç yemek kaşığı
 kurutulmuş papatyayı
 bir demlik suya attıktan
 sonra 10 dakika bekleyip, içebilirsiniz. Papatyayı dilerseniz banyoda da kullanabilirsiniz. Küveti doldurduğunuz suya birkaç damla papatya esansı yağı damlatmak hem güzel bir banyo keyfi hem de stresten uzaklaşmayı sağlar.



Adaçayı
Çok sinirli ve gergin
 olduğunuzda bir
 fincan adaçayı içerek, 
bu sorunlardan
kurtulabilirsiniz.
 İçine birkaç damla
 limon damlatarak da tüketebileceğiniz adaçayını yatmadan önce içerseniz uykuya geçişinizi de kolaylaştırabilirsiniz.



Kediotu
Kişiyi hem
 sakinleştiren, hem
 uykuya geçişini
 kolaylaştıran hem de 
kaygı düzeyini düşüren
 bir başka bitki de kediotu!
 Kaygı ve anksiyete ile mücadelede ilaç kullanmak yerine, kediotundan da faydalanabilirsiniz.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.