41? 29! ve Grey İstanbul’a bronz aslan

Medya Lions kategorisinde Ogilvy & Mather büyük ödülü kazandı.

Cannes Lions Yaratıcılık Festivali’nde Media Lions ödülleri sahiplerini buldu.
Yazı: Fatma Karahasan
Ogilvy & Mather Amsterdam, Funeral Insurance Company (Funeral Sigorta şirketi)’nin Dela Brand markası için hazırladığı ‘Why wait until its too late’ (Çok geç olana kadar beklemeye ne gerek var?) adlı kampanyasıyla büyük ödüle layık görüldü. Kampanyanın medya ajansı ise Mediavalue Eindhoven.  Media Lions’ta Türkiye’den katılan 41? 29! ve Grey İstanbul da bronz ödül kazandı. 41? 29! Özyeğin Üniversitesi için hazırladığı ‘The Game of Your Life’ (Hayatının Oyunu) ile; Grey İstanbul ise Uluslararası Af Örgütü için hazırladığı ‘Frame of Speech’ kampanyası ile bronz aslana layık görüldü.


Pınar Altuğ ve Yağmur Atacan'ın kızları Su 15 yaşına girdi! Eşi ve kızlarıyla Mauritius'a giden Sinem Kobal'dan yeni kareler İşte Öyle Bir Geçer Zaman ki'nin Osman'ı Emir Berke Zincidi 90'lı yılların yakışıklısıydı... İşte Kaan Girgin'in son hali... 'Kızılcık Şerbeti'nden yeni 2. fragman: Daha önce tanışmış mıydık Demet Şener: Sevgilime gönülden bağlıyım, evlilik şart değil