Cannes Lions’da PR’ın Şampiyonu Avustralya oldu

DoğanBurda’nın Türkiye temsilcisi olduğu Cannes Lions Uluslararası Yaratıcılık Festivali bu yıl 60'ıncı yıldönümünü kutluyor.

Yazı: Fatoş Karahasan

Dün gece,  PR, Yaratıcı Etkinlik Doğrudan Pazarlama ve Promo & Aktivasyon kategorilerinde kazananlar açıklandı. PR ve Doğrudan Pazarlama kategorilerinde Grand Prix McCann Melbourne tarafından Metro Trains için hazırlanan “Aptalca Ölmenin  Yolları”.  ‘Dumb Ways to Die’ adlı çalışmanın oldu. İlk haftada internette 20 milyon kez izlenen kampanya, dünyanın en çok izlenen kamu çalışması olmayı başardı. Kampanya, gençlere metro ve tren istasyonlarının ne kadar tehlikeli yerler olabileceğini öğretmek amacıyla yola çıkmış. Radyo jingle’ı gençler arasında büyük bir başarı yakalamış.
İlk gecenin diğer büyük ödülleriyse şöyle:
• Promo&Aktivasyon kategorisinde Grand Prix: Sport Club Recife için Ogilvy Brasil’in hazırladığı “Ölümsüz Taraftarlar”_ ‘Immortal Fans’ isimli çalışmaya gitti.
• Yaratıcı Etkinlik kategorisinde Grand Prix, ‘Heineken’in Efsanevi Yolculuğu” adlı çalışmasıyla Wieden+Kennedy Amsterdam’ın oldu.

Pınar Altuğ ve Yağmur Atacan'ın kızları Su 15 yaşına girdi! Eşi ve kızlarıyla Mauritius'a giden Sinem Kobal'dan yeni kareler İşte Öyle Bir Geçer Zaman ki'nin Osman'ı Emir Berke Zincidi 90'lı yılların yakışıklısıydı... İşte Kaan Girgin'in son hali... 'Kızılcık Şerbeti'nden yeni 2. fragman: Daha önce tanışmış mıydık Demet Şener: Sevgilime gönülden bağlıyım, evlilik şart değil