Arkadaşınızın sevgilisini bir başka kadınla görseniz ne yaparsınız?

Arkadaşınızın sevgilisini bir başka kadınla görseniz ne yaparsınız?


Yorumunuzu yazın

Kalan karakter: 300

Aylin

böyle bir şey başıma geldi. Yakın arkadaşlarımdan birinin nişanlısını bir tanışma sitesinde gördüm. Üstelik pasif bir kullanıcı da değildi. Arkadaşıma hemen söyledim. Ayrıldılar ama birkaç ay sonra tekrar barıştılar. Şimdi arkadaşımla aramız eskisi gibi değil. Belki de en iyisi karışmamak ama yine görsem yine söylerim!

Adınız

ben isi once arastiririm

Adınız

Önce sevgilisiyle konuşurum, sonra arkadaşımla

merve

kesin söylerimmm

Özlem

İlişkinin boyutu, ne kadardır devam ettiği, adamın bunu bir alışkanlık haline getirip getirmediği gibi birçok kriter kararımı etkiler. Ama aldatılan kişi olsaydım, bunun bana açıkça söylenmesini isterdim.

Sırma Can

Öncelikle giderim sorarım kim bu derim yanı neden hemen yanlış anlayayım ki belki arkadaşı.

Cansu

Arkadaşım durumu kendisi fark etsin diye çabalarım. Bunun için minik bazı planlarım da olabilir tabii!

Adınız

İlişkilerinin boyutana bağlı...

Adınız

Kesinlikle söylerim

Simge

Yakın bir arkadaşımın kocası arkadaşıma iş seyahatinde olduğunu söylemişti. Dünya küçük onunla İzmir'de karşılaştık ve yanında başka bir kadın vardı. Evli oldukları için ve çocukları olduğu için arkadaşıma söylemedim ama kocasını sert bir dille uyardım. Gerçekten zor bir durum ve insan ne yapacağını şaşırıyor.

Adınız

direh söylerim abi hayvana bak kimmiş o benim arkadaşımı aldatıyo

Sevval

Bir kadınla görmek illahi aldatma demek degildir...önce işin aslını ögrenirim. Sonunda yalanci durumuna düşmekten iyidir.

Banu

Böyle bir durum başıma geldi. Arkadaşıma direkt söyledim ama öylesine aşıktı ki bana asla inanmadı, aralarını bozmak istediğimi söyledi, beni iftira atmakla suçladı. Arkadaşlığımız yara aldı. Sonra onun gerçek yüzünü kendisi de gördü ama olan arkadaşlığımıza oldu.

merry

ılk olarak ıste arkadasımın boyle bı seyden suphendı mı dıye agzından laf almaya calısırım sonrada boyle boyle dıye soylerım tum gercekcılıgıyle cok uzatmam

Aysen

Bazen insanlar gerçeklere değil, inanmak istediklerine inanıyorlar hele de aşktan gözleri kör olmuşsa... Ama ben yine de söylerdim

MELİS

Kimsenin arkadaşımı üzmesine izin vermem! Arkadaşımı kırmayacak şekilde onunla konuşurum.

Adınız

Kesinlikle söylerim

Adınız

Kesinlikle söylerim!

gül

ama kadınla nasıl bır şekılde gördüm normal oturur iken mi yoksa samimi bir şekildemi ona göre davranırım

seda

Aldatılmak çok can yakıcı. Benzer bir durum yaşadım. Ancak ben aldatılan kişiydim. Ve bu olaydan bir arkadaşım sayesinde haberim oldu. O söylemeseydi de er geç öğrenecektim elbet. Ne şekilde öğrendiğiniz değil, güveninizin sarsılıyor olması çok kötü.

Zehra

Gider bi güzel haşlar arkadaşıma bi daha yaklaşmamasını söylerim !