Audi A6 Allroad Quattro

Anlatılmaz yaşanır!

Audi A6 Allroad Quattro

Ruh hali
A6 Allroad Quattro ile birlikteliğimizde, İstanbul trafiği bile gözüme hoş gelmeye başladı doğrusu. Led ekran ve müthiş bir ses sistemi var. Yol tutuş kabiliyetindense bahsetmeme bile gerek yok. Yokuş, viraj gibi sorunları atın kafanızdan. Çok kısa sürede hızlanan bu otomobille sürüş büyük keyif.

Konfor...
Ve otomobilin içi... İki oda bir salon havasında. Her şey kendinizi özel hissetmeniz için düşünülmüş. Start-stop özelliği bulunan bu A6’nın çalışması ile birlikte ön panel harekete geçiyor. Bir anda önünüzde açılan yol bilgisayarı hayatı çok daha kolay bir hale getiriyor. Düğmenin vitesin sağ tarafında; biraz uzakta, yolcu koltuğuna yakın olmasını önce
anlamlandıramıyorum. Ama ön panelde o kadar fazla düğme var ki sanırım yer kalmamış. Sadece ilk dakika ihtiyacımız olan bu buton da biraz dışlanmış...

Bagaj
Arka koltuklar katlandığı zaman bagaj hacmi iki katına çıkıyor. Gerçi, koltuklar katlanmadığında bile geniş bir ailenin tüm eşyalarını rahatlıkla sığdırabileceği büyüklükte.

TEKNİK ÖZELLİKLER
A6 Allroad Quattro 3.0 TDI 245 HP \nS tronic
Motor hacmi ( ).........................2967
Azami güç (hp/dd).........................245
Azami Tork (Nm/dd).......................580
Çekiş sistemi.................................Quattro®
Şanzıman.......................................7 ileri S tronic
Yakıt deposu kapasitesi (lt.)...........75
Azami hız (km./sa).........................236
0-100 km./sa (sn.).........................6.6
Şehir içi yakıt tüketimi...................7.4
Şehir dışı yakıt tüketimi.................5.6
Ortalama yakıt tüketimi.................6.3
Bagaj bölümü hacmi ( ).............565
(arka koltuklar katlandığında)........1680

Yazı: Arzu Sözeri

Nasıl anlatsam nereden başlasam... Dışarıdan bakıldığında çok asil bir şehirli, içine girdiğinizde dağ tepe gidebileceğini kanıtlayacak güçte... A6 Allroad Quattro beni fazlasıyla etkilemeyi başardı!
Beni en çok etkileyen neydi hatırlamaya çalışıyorum... İlk olarak fiyatının pek aklımdan çıkmadığını söyleyebilirim. Anahtarı teslim alırken 310 bin lira değerinde bir otomobili test edecek olmanın verdiği tedirginliği yaşamadım dersem yalan olur. Ama bu aynı zamanda ne kadar güvende olduğumu da ispatlıyordu

Dış tasarım
Statıon otomobillere bayılmam. Ama bu farklı. Bir spor otomobil çekiciliği var üzerinde. Bu otomobille birlikte ‘tekerlek boşluk kenarları’ cümlesi ile tanışıyorum. İster kontrast
renkte isterseniz gövde rengine boyatarak jant kapaklarına kişilik katabiliyorsunuz. Aynı rengi çamurluklarda da kullanarak etkiyi ikiye katlayabilirsiniz. Bu detay otomobilin güçlü görüntüsünü destekliyor. Led farlarsa gece kulübü havasında... Ama gece görüşünü gündüz kadar güvenli hale getiriyor.