Minik hilelerle kilonuzu yönetin

Diyetisyen Selahattin Dönmez, yaza sayılı günler kalakalıcı kilo verme.
Bir pizza restoranına mı gittiniz? Önden bir salata tüketip ardından iki dilim pizzayı geçmemeye özen göstermelisiniz. Pizza yerken kilo verdiğinizi hayal edebiliyor musunuz? Önerdiğimiz seçimi yaparsanız, yiyeceğiniz pizzada en az 150 kalori ve 15 gram yağdan kazanç sağlarsınız.

Pizza seçerken domates, mozarella karışımı olup ince hamurlu veya karışık sebzeli, peynirli olanını tercih edin.

Kalın hamurlu ve hamur kenarları bol peynirli, içinde et, jambon ve sucuklu olan pizzadan uzak durun.

Doymak için yemek öncesi pratik öneriler
• Mutlaka bir kase sebze çorbası için.
• Ana yemek öncesinde ağır soslu, kızarmış başlangıçlar yerine, mevsim salata ile başlamak en güzeli…
• Sebze, balık veya et ile hazırlanmış carpaccio’lar hem sizi masada oyalar hem de oldukça düşük kalorilidir.
• Yemeğe başlamadan önce bol buzlu, az dilimlenmiş limon ile soda içmek mideyi yemeğe hazırlayacaktır. Midede hacim de kazandırarak daha fazla yemek yemeyi de engelleyecektir.
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.