Minik hilelerle kilonuzu yönetin

Diyetisyen Selahattin Dönmez, yaza sayılı günler kalakalıcı kilo verme.
Sağlıklı ve kalıcı zayıflamada 'doğru tercih' ve 'yanlış tercih'
Sıvı alımına dikkat, içtiğimiz içecekler sağlığımızı korur ya da bozar. Kilo verirken sıvı alımının önemi büyüktür. Kalorisi olmayan bu içecekler eğer uygun şekilde içilirse yağ yakımı için gerekli ortamı sağlarlar. Ayrıca şekersiz içildiğinde tam bir diyetetiktir.

Açık siyah veya limonlu yeşil çay ve bol bol su için. Özellikle kilo verirken günde 8-10 fincan su ve çay içmek yağ yakımına yardımcı olur.

Zayıflamak için laksatif ve diüretik etki gösteren bitkisel çaylardan içmeyin. Çünkü form çayı diye nitelendirilen bitkisel çayların içerdikleri kimyasal bileşenler nedeni ile toksik etki oluşturma riskleri bulunabilir. Özellikle sinameki içeren bitkisel çayları uzun süre kullanan kişilerde kas zayıflığı, tetani, anemi, yağlı dışkı, mide bağırsak kanamaları, baş dönmesi, pankreas işlev bozukluğu, el parmaklarında şişme, ishal, karında şişlik ve kramplar gibi istenmeyen klinik tablolar görülebilir.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.