Minik hilelerle kilonuzu yönetin

Diyetisyen Selahattin Dönmez, yaza sayılı günler kalakalıcı kilo verme.
Zevkli ve hızlı kahvaltının en iyi yolu simit ve peynir ikilisidir. Sıcak simit ile beyaz peynir eğer yanına domates ve taze biber de yenilebiliyorsa sağlıklı bir alternatiftir. Susamlarından korkmayın. Susam sağlıklı yağ asidi içeren ve antioksidan içeriği yüksek bir yağlı tohumdur.

Poğaça, açma kepekli dahi olsa sabah kahvaltısı için yağlı ve besleyici değeri çok olmayan kalorili hamur işleridir. İyi bir kahvaltı alternatifi değildir. Ayda biri geçmeyecek şekilde yenilebilir.

Hepimiz sosyal hayattan zevk alırız. Tüm iş görüşmelerimizi, arkadaş buluşmalarımızı, aile ile en güzel anlarımızı ev dışında yemek yerken planlar ve yaşarız. Bu nedenle restoranlarda yemeyi tercih ederken, bazı püf noktalar, sizin diyet yaparken hem ruh halinizin kontrol edilmesini hem de içinizin rahatlamasını sağlar. Böylece 400 kalori ve 16 gram yağ kazancı ile diyeti bozmayı engellemiş olursunuz.

Ana yemekte tercih edilecek en sağlıklı ve kalorisi düşük besin ızgara balık veya güzel pişmiş hindi etidir. Yemekler artık yanlarında değişik garnitürlerle servis ediliyor. Eğer kilo yönetiminde başarılı olmak istiyorsanız balık veya hindinin yanına çok az fırınlanmış patates, karışık sebze sote veya kuskus seçmelisiniz.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.