Kadın yöneticiyle çalışmak mı daha zor, erkek yöneticiyle mi?
Kadın yöneticiyle çalışmak mı daha zor, erkek yöneticiyle mi?
Yorumunuzu yazın
Kalan karakter:
300
eren
kadınlar daha anlayışlı
İPEK
Kesinlikle erkeklerle çalışmak daha kolay. En azından kaprisli değiller
özge
erkek yöneticiler anlayışlı kadınlar kaprisli olumsuz bence
Adınız
Şimdiye kadar 2 kadın 1 erkek yöneticiyle çalıştım. Erkek yönetici daha anlayışlı sanki...
gökçen
Kadınlar iş hayatında yüksek mevkilerdeyse egoları da o kadar yüksek oluyor bence.
hesna
kadınlar daha agresif
Adınız
Kesinlikle kadın derim.
Itır
Yöneticinin karakterine göre değişir aslında ama bir kadın olarak erkek yönetici ile çalışmanın daha kolay olduğunu düşünüyorum.
Defne
Bence kadın.çünkü kadın hırslıdır ve azimlidir
Adınız
Tamamen karakterle ilgili yeri geliyor hepsi kök söktürüyor
sık okunanlar
Utangaç mı ilgisiz mi? Utangaç bir erkeği anlamanın 24 yolu
Güldür Güldür yeni bölüm neden yok?
Yeraltı bugün var mı?
Çok Güzel Hareketler neden yok?
Bize Bir Şey Olmaz 6. bölüm ne zaman yayınlanacak?
Bu hafta burçları neler bekliyor?
"Bize Bi’Şey Olmaz” dizisi nereden izlenir? Konusu ve oyuncuları
'Enfes Bir Akşam' oyuncusu Aslı Enver'in dizideki kombinleri
Ulaş Tuna Astepe sevgilisi Cansu Baydar ile ayrıldı