Yeni diyet trendi: Çok uyku, az kilo

Bu diyette tek ihtiyacınız bir yatak. Uyuyun ve kilolardan kurtulun!
Uyuyamıyor musunuz?
Eğer uyku konusunda sorun yaşıyor ve kendinizi ‘insomniac’ (uykusuzluk hastalığı) olarak görüyorsanız, belki de yapmanız gereken uyku konusuna bu kadar takılmamak. Uyku uzmanı Dr. Guy Meadows; “İyi uyuyan ve uyku konusunda sorun yaşamayan birine bunun için ne yaptığını sorduğumuzda, ‘hiçbir şey’ yanıtı alıyoruz. Fakat uyuyamayanların bir sürü taktiği var” diyor. Guy, uykuyu kontrol altına almaya çalışmanın insomnia’ya neden olan korkuları ve endişeleri tetiklediğine ve sizi daha fazla ayakta tuttuğuna inanıyor. Eğer gecenin bir yarısı uykunuz kaçarsa, “Olamaz, uykum kaçtı” demek ve buna inanmak yerine, diğer yanınıza dönün ve bu duruma takılmayın.

Diyet planı

Enerji veren kahvaltılıklar

1. İki yumurta; haşlanmış ya da omlet olabilir. Bir dilim tahıllı ekmek ve domates ile birlikte yiyin.
2. İki dilim yulaflı ekmeğin üzerine az yağlı bir dilim peynir koyun. Yanında da bir şeftali ve armut ya da elma yiyebilirsiniz.
3. 125 gr. az yağlı vanilyalı yoğurt, biraz süt ve bir de muz ile yapılmış smoothie hazırlayın. Yanında da 15 gr. badem yiyebilirsiniz.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.